Instan a revelar la auditoría realizada al comedor del CEIP Vales Villamarín

Instan a revelar la auditoría realizada al comedor del CEIP Vales Villamarín
Imagen de archivo de un comedor escolar de alumnos de Educación Primaria | AEC

La comunidad educativa quiere conocer los detalles de la auditoría realizada al servicio de comedor del CEIP Francisco Vales Villamarín. Así, el BNG anunció su intención de presentar una iniciativa para que el Gobierno de Betanzos dé a conocer el contenido de este informe y aclare los criterios que se tuvieron en cuenta, toda vez que los resultados obtenidos rozan la excelencia, con casi 99 puntos sobre 100. 


En este sentido, según indicó la portavoz nacionalista, Amelia Sánchez, “nos días pasados as familias que integran a comunidade educativa do Vales coñecían que o servizo fora sometido a unha auditoría en que obtivera un resultado inmellorábel, cunha puntuación que case acadaba os 99 puntos sobre 100”.

 

Comunicación

Desde el BNG criticaron que esta cuestión se hiciese pública a través del sistema de mensajería Abalar “e que non se publicasen os documentos completos da mencionada auditoría, máxime se temos en conta as críticas que sobrevoan o servizo de comedor desde hai anos”, añadió Sánchez.


Los nacionalistas aseguran que son numerosas las familias que siguen trasladando su descontento “pola calidade e a cantidade da comida que se serve aos nenos que fan uso do servizo, e que esta auditoría provoca máis malestar”, expuso para anunciar su intención de llevar el asunto al pleno, el BNG de Betanzos. 


“Queremos coñecer polo miúdo os parámetros que se tiveron en conta nesa auditoría e os resultados detallados do estudo”, puntualizó Amelia Sánchez.


Obras 

En relación con el Vales Villamarín, la alcaldesa de la ciudad, María Barral, aprovechó la reciente visita del presidente de la Xunta a Betanzos para expresar a Alfonso Rueda su “preocupación” por la  situación del centro “ e a longa espera da comunidade educativa e do Concello de Betanozs “polas obras da segunda fase de mellora do colexio”, al que acuden escolares del municipio, pero también de Coirós y Paderne. 


La regidora se mostró satisfecha “porque o presidente entendeu a petición, que ve razoable, despois de tanto tempo polo que, tendo en conta as súas palabras, confío en que, desta vez si, a Xunta dará os pasos necesarios para contratar o proxecto e para logo realizar as obras necesarias”, apostilló María Barral. 

Instan a revelar la auditoría realizada al comedor del CEIP Vales Villamarín

Te puede interesar