La portavoz municipal de la Marea Atlántica, María García, denuncia que “o contrato do servizo de lacería e a xestión da canceira municipal leva en prórroga desde o 15 de outubro de 2021, unha prórroga que remata este ano sen que se iniciase a licitación do novo contrato". Además, la formación coruñesa asegura que el Gobierno local está "demorando" la modernización de la gestión, desaprovechando la "oportunidade de municipalizala e convertela en foco das políticas de benestar animal".
Por todo ello, en el próximo pleno, en marzo, la Marea Atlántica preguntará a la alcaldesa por sus previsiones al respecto, recordando que ya en enero de 2020 la Asociación Animalista Libera presentó 43.000 firmas pidiendo unagestión 100% del centro de acogida animal -denominacion precisa de la perrera-.
“Desde o refuxio municipal pódense facer políticas de loita contra o maltrato e o abandono, de fomento da adopción, de colaboración estreita coas asociacións animalistas e o voluntariado, así como mellorar as instalacións ou construír un refuxio para gatos ferais coma os doutras cidades”, explica García.
La Marea también quiere recordar que las políticas animalistas fueron "un dos eixos do Goberno de Xulio Ferreiro", empezando por la retirada del apoyo a las "touradas e ao uso de animais en espectáculos". Sin embargo, denuncian, esta línea de trabajo quedó paralizada con el cambio de mandato.