La Marea Atlántica quiere que una empresa pública de transporte sustituya a Tranvías Coruña

La Marea Atlántica quiere que una empresa pública de transporte sustituya a Tranvías Coruña
Xan Xove y Toni Martínez intervienen en la jornada sobre movilidad organizada por la Marea

El candidato de la Marea Atlántica a la Alcaldía de A Coruña, Xan Xove, apuesta por que una empresa municipal de transporte sea la que sustituya a Tranvías Coruña una vez termine en 2024 la concesión del actual servicio de autobús urbano. “Temos a oportunidade de crear unha ferramenta poderosa, unha empresa pública que lidere, sen peaxes, a transición cara a mobilidade do século XXI, cara unha mobilidade eficiente, confiable, verde, intermodal e metropolitana”, explicó.

 

Este organismo, según detalló, getionará distintos servicios relacionados con la movilidad, entre otros el bus urbano, la red de BiciCoruña o los aparcamientos, que "deben remunicipalizarse" a medida que vayan caducando sus concesiones. 

 

Xove explicó esto en la presentación de la jornada "Temos que falar de Mobilidade", que la Marea organizó este sábado en el Centro Cívico de Monelos y que contó con la presencia de Toni Martínez, director adjunto de la Empresa Pública de Transportes de Velencia, un modelo que la Marea apuesta por exportar hasta A Coruña. También participaron en el coloqui Ramón Segura, del colectivo Mobi-liza, Pilar Candelas, delegada de CCOO, y Alberto Díaz, de la Plataforma en Defensa do Tren A Coruña-As Mariñas.
 

Toni Martínez defendió que un modelo de empresa pública de transporte "sería moi útil nunca cidade como A Coruña, onde a mobilidade é especialmente complicada pola súa xeografía". 


Al respecto del mapa de las líneas de autobús, Xove aseguró que "non se pode seguir cun autobús urbano pensado para A Coruña dos anos 80, que funciona ben na Praza de Pontevedra, pero é unha odisea en
Novo Mesoiro ou Someso”. Así, apostó por “un mapa máis eficiente, intuitivo e confiable, que mellore a cobertura dos novos barrios e aos grandes nodos de actividade, coma o campus, os polígonos industriais e os centros sanitarios”. 

 

“O balance da xestión da mobilidade nos últimos catro anos pode resumirse en que Inés Rey chegou prometendo un ferry a Inglaterra e non foi quen de poñer carril bus en Juan Flórez”, expuso Xove.

La Marea Atlántica quiere que una empresa pública de transporte sustituya a Tranvías Coruña

Te puede interesar