El candidato de Por Coruña, coalición de Podemos, EU y Alianza Verde, José Manuel Sande, visitó el barrio de O Campanario para conocer el "absoluto abandono" que sufre por la "total ausencia do Concello nestes catro anos".
El barrio, según señala, presenta desperfectos "moi importantes": "Pavimentos destrozados, fochancas, buratos nas arquetas que tamén xeran malos olores, lixo acumulado en varias zonas e lamentable falta de mantemento no parque infantil".
A eso, Sande denuncia la falta de reparaciones en el centro social, que, según explica, fue inaugurado en este mandato por un funcionario, no por miembros del Gobierno local. Al respecto, asegura que el centro, en el que realizan actividades de integración y apoyo escolar los niños, lleva sin calefacción desde el pasado mes de noviembre.
"O goberno de Inés Rey ignorou O Campanario, contribuindo a crear unha Coruña con barrios de primeira que gozan da súa atención, servizos e traballos de mantemento habituais, e outros de terceira, onde nin tan sequera se atreveron a pasear polas súas rúas para ver, in situ, a terrible realidade actual", aseguran desde Por Coruña.