Los 70 voluntarios pertenecientes a Cruz Roja de Betanzos atendieron, el año pasado, a un millar de personas. Una atención que, según el presidente comarcal, Víctor Méndez, no sería posible sin la colaboración constante de empresas y entidades sociales.
El dato se facilitó en un acto que se celebró en el edificio Liceo y que contó con la participación de la presidenta autonómica de Cruz Roja en Galicia, Mercedes Casanova; el presidente provincial, Manuel Viqueira, y la alcaldesa, María Barral.
“Xa sexa por formar parte do noso voluntariado, do noso equipo técnico, da nosa rede de persoas e entidades socias ou mesmo por participar das nosas actividades, o certo é que sodes un claro exemplo desa razón de ser que temos en Cruz Vermella, que é estar cada vez máis preto das persoas. De acompañar. Así que grazas, porque sen todos vós nada disto sería posible”, subrayó Viqueira.
No obstante, los auténticos protagonistas fueron los voluntarios que desarrollan su labor en la entidad benéfica. Así, en esta ocasión, debido a su trayectoria y compromiso, recibieron un reconocimiento Lucía Vázquez, Álvaro García y Dolores Moldes.