El BNG exigirá de nuevo a Sanidade que amplíe sus servicios en Arteixo

“Presentaremos un ano máis enmendas aos orzamentos para que a Xunta se posicione á respecto dos servizos sanitarios de Arteixo”, afirma Silvia Seixas, portavoz del BNG arteixán.

Cada vez que San Caetano presenta las previsiones de ingresos y gastos, el centro de salud de Meicende aparece en forma de reclamación para que abra sus puertas por la tarde. “É unha demanda dos veciños”, recuerda Seixas, que añade que “a Xunta e Feijóo e o PP de Arteixo non apoian como se demostrou en todo este tempo que levan que levan de goberno”. En este punto, indican que en su día presentaron cuatro mil firmas de las que “non temos resposta, preguntamos no Parlamento e non Concello e non houbo respostas mais se o prefiren voltaremos a facer unha campaña dese tipo e que sexa a forza da cidadanía a que lles obrigue a atender as demandas que facemos”.

La portavoz nacionalista expone que el citado ambulatorio atiende a gente de toda la parroquia de Pastoriza, así como de otras parroquias que deben desplazarse hasta el consultorio. A pesar de que Pastoriza es una de las parroquias más pobladas, su centro de salud “só conta con dous médicos, dous auxiliares, un administrativo e un pediatra en horario de mañá”.

En otro orden de cosas, los nacionalistas también hacen hincapié en la necesidad de ampliar el Punto de Atención Continuado (PAC) de Arteixo, “tanto a nivel de persoal como a nivel de servizos”, apuntan. Aseguran que es un centro “moi masificado e cun déficit de servizos importantes” y piden para el mismo especialidades como Fisioterapia.

Por último, instan a la Xunta a que el ambulatorio de Vilarrodís no sea “de novo unha promesa” y empiece las obras.

El BNG exigirá de nuevo a Sanidade que amplíe sus servicios en Arteixo

Te puede interesar