La concejala del BNG de A Coruña Mercedes Queixas ha registrado una batería de preguntas sobre el proyecto para extender la red de bibliotecas de la ciudad. En concreto, se interesa por saber en qué fase está la creación de las bibliotecas de Novo Mesoiro y Palavea, así como la ampliación de la de la Sagrada Familia, tres proyectos para los que los nacionalistas avisasn de que hay fondos pautados en los presupuestos de 2024.
“A extensión da rede de bibliotecas aos barrios que carecen delas é un dos propósitos que nos animou á hora de negociar os orzamentos. O Goberno Local ten por tanto a ferramenta para o facer. Comprometeuse a dotar Novo Mesoiro de biblioteca, aula informática e espazo interxeracional. E Palavea, de biblioteca e nova aula informática. Pódeo facer porque existen partidas orzamentarias encamiñadas a ese fin”, resalta Queixas.
También hay dinero consignado para “ampliar a biblioteca da Sagrada Familia pondo en marcha un proxecto de innovación bibliotecaria e de participación cidadá coñecido como A Eira, un proxecto que leva sendo adiado xa durante demasiado tempo”, precisa. “A Coruña ten todo para ser unha cidade de libro. Só precisa dun Goberno Local que a defenda, que a atenda e que reforce o contacto da veciñanza cos libros”, concluye la concejala.