Así lo muestra un cartel pegado en la puerta de entrada del Centro de Orientación Familiar (COF) de Orillmar: no se puede atender el “teléfono de citas até novo aviso” por “falta de persoal administrativo”.
Lo denuncia el BNG a través de su concejala Mercedes Queixas, quien incide que ya varias veces llevó al Pleno que el Ayuntamiento sigue sin dotar al COF de dos plazas, una de personal administrativo y otra psicología, de las que sí dispuso anteirormente.
“É unha vergoña que pola falta de persoal non se estean a tramitar citas, o que está pasando é un insulto aos dereitos das mulleres”, afirma Queixas. “O Goberno Local non cumpre as súas obrigas co COF e deixa sen atender a saúde sexual e reprodutiva das mulleres da cidade”, alega.
Para Queixas, laa razón de esta "desatención" radica “na falta de diálogo responsábel” entre el Gobierno Local y la Xunta, la otra administración con competencias en este centro, hasta el punto de que la propia Valedora do Pobo ha instado a ambos ejecutivos, coruñés y gallego, a que se coordinen para garantizar los derechos de las mujeres.
“Por que non dota o Goberno Local as prazas de persoal administrativo e psicoloxía que levan tempo vacantes neste COF e que lle corresponden ao Concello?”, pregunta Queixas, quien insta al Ejecutivo de Inés Rey a que, en cumplimiento de la comunicación que la Valedora do Pobo le dirigió al Ayuntmaiento, impulse “unha coordinación eficaz” con la Xunta, para “garantir unha atención completa no COF de Orillamar”.