El portavoz del BNG en A Coruña, Francisco Jorquera, registró un ruego oral para que el Gobierno local refuerce el servicio de cementerios y así “evitar o sufrimento e as longas agardas das familias que queren darlle o último adeus a persoas queridas”. Esta reclamación llega tras la denuncia hecha por un vecino de la ciudad en redes sociales –él y su familia tuvieron que esperar 19 días para dar sepultura a las cenizas de su abuela en el cementerio de San Amaro–.
“A explicación que lle deron ao veciño para xustificaren tantos días de espera é que no cemiterio de Santo Amaro só se autorizan dous enterros de cinzas ao día, norma que se mantén mesmo nos días en que non se dá sepultura a ningún ataúde”, comenta la formación nacionalista. “Esta maneira de organizar o tempo provoca que moitas persoas teñan que agardar máis de 19 días para despedir os seus seres queridos”, añade Jorquera.
Por otra parte, la concejala Avia Veira participó el lunes en la Mesa de la Movilidad, tras la que valoró que el Gobierno local, dirigido por Inés Rey, acudió “en branco e sen medidas concretas”. “Foi unha xuntanza con participación, mais con moitas demandas que continúan sen se resolver”, añadió la edil.