La alcaldesa de Cambre, María Pan, declaró este sábado que lo vivido en el pleno del pasado jueves “foi unha moción de censura encuberta” y anunció que el lunes, día 3, registrará la documentación para someterse a una cuestión de confianza vinculada a los presupuestos. La intención, dice, es llevar el asunto a pleno “o antes posible e tentar dar un pouco de paz social a este concello”.
La regidora defendió la “valentía” de su partido, empezando por la dimisión de Óscar García Patiño “para abrir portas a posibles solucións”, y criticó la actitud de PSOE, PP y BNG: “Non todo vale en política. É preciso que quen bloqueou as solucións levadas a pleno por Unión por Cambre (UxC) asuma as súas responsabilidades”, señaló.
El voto negativo de las formaciones de Diana Piñeiro, Diego Alcantarilla y Dani Carballada impidió también la aprobación del Plan Estratégico de Subvenciones y la propuesta íntegra de suplemento de crédito y crédito extraordinario, puntos que Pan define como “esenciais” para estabilizar el Ayuntamiento. Y es que la alcaldesa asegura que ese ‘no’ repercutirá en el tejido asociativo, ya que no cobrarán las ayudas de este curso –a pesar de que sí se saldarán los atrasos de anualidades anteriores–, que contemplaban un incremento en cuantías como la del Mañanceiro: “Votaron non ao importante sen valorar, creo, as consecuencias”, dice.
Desde el Gobierno cambrés ‘retan’ a esos tres partidos a dar un paso adelante y dejar de poner “atrancos e paos nas rodas”. “Quen ten valor para tumbar cuestións tan importantes ten que telo tamén para presentar unha alternativa de goberno. Ou permiten facer ou terán que facelo eles, se non iso levarame a pensar que canto peor para todos, mellor para algún”, comentó María Pan, quien añadió estar perpleja por la actitud de PP, BNG y PSOE, que solicitan “a regularización dos contratos en precario e, á vez, votan en contra do orzamento municipal no que se recolle, precisamente, o crédito necesario para licitar todas estas prestacións”.
“Nin eu nin os meus compañeiros estamos aquí para cobrar se estes tres partidos non nos van deixar xestionar o Concello”, concluyó María Pan, quien respondió rotunda a las tres formaciones –que denuncian la “falta de diálogo” de la regidora”–: “Non aceptamos imposicións nin liñas vermellas”.