El candidato de la Marea Atlántica a la Alcaldía de A Coruña, Xan Xove, dedicó el último día de campaña a recorrer los barrios de la ciudad, desde su casa en Labañou hasta la plaza de España, pasando por Mariñeiros, Agra, Sagrada Familia, Os Mallos, Elviña, O Birloque, Someso, O Martinete, Novo Mesoiro, Feáns, Pedralonga, Barrio de las Flores, Eirís, O Castrillón, Os Castros, A Gaiteira, Cuatro Caminos, As Lagoas, Monte Alto, Orillamar y Ciudad Vieja.
Una ruta total de 22 paradas a pie, en bici y en bus urbano “para pasar por todos eses barrios que non se ven desde os Cantóns nin desde a praza de Pontevedra, e que quedaron atrás neste mandato. Na Marea Atlántica temos claro que A Coruña hai que querela enteira”, señaló Xove.
“Se queres un goberno que se atreva a mudar a mobilidade cunha empresa pública de transportes, que abra camiño nas medidas de vivenda, que aposte polas zonas verdes e o espazo público e que non mire só para o centro da cidade, senón que poña os barrios por diante, este domingo tes que votar á Marea Atlántica”, defendió el candidato de la Marea.