El BNG plantea una batería de medidas para “protexer e poñer en valor” la obra del arquitecto Rafael González Villar en Betanzos. Los nacionalistas recuerdan que, además de ser el autor de palco de la música, de sus diseños salieron la Casa do Pobo, la Casa Núñez, las Escolas Jesús García Naveira, la Fábrica da Luz o el Cine Capitol, así como el interior racionalista del Alfonsetti o el mobiliario público de los cantones de San Roque y Claudino Pita, y de A Porta da Pila, “que deron lugar ao popular ‘verde Betanzos’”.
Así, plantean establecer una ruta divulgativa específica sobre la obra del arquitecto coruñés: “Contamos ademais con moitos proxectos de edificios municipais que non se executaron, pero que amosan como concibía os espazos públicos”, explicó el edil nacionalista, Henrique del Río.
Entre otras acciones, proponen organizar una muestra con el conunto de “proxectos, planos e fotografías de todos estes deseños para contribuír a amosar unha panorámica completa da súa obra” y aprovechar también la plataforma que suponen las redes sociales para ampliar su difusión, y no solo en Galicia. l