El portavoz del grupo parlamentario del PPdeG, Pedro Puy, cargó de nuevo contra el presidente del Gobierno en funciones, Pedro Sánchez, por entender que “está a quedar só” en la amplia “demanda” social sobre la gestión de la crisis de Endesa en As Pontes y que pasaría, añadió, por ofrecer más tiempo a la central térmica para adaptarse a una transición energética “necesaria”.
Puy lamentó lo que a su juicio son las “contradicións internas” del PSOE, en alusión a las diferencias existentes entre las manifestaciones de Sánchez y de la ministra para la Transición Energética en las últimas horas. Así, el portavoz del PPdeG recordó que el presidente del Ejecutivo central “comprometeuse no acto electoral do domingo co futuro da central térmica de As Pontes dando solucións para un proxecto de futuro, ao mesmo tempo que a súa ministra para a Transición Enerxética dicía que habería que aproveitar o investimento que esta empresa acometeu nestes últimos anos para que siga activa, pero tal e como hoxe a coñecemos ten un percorrido relativamente curto”.
Para el diputado popular, el mantenimiento del empleo y de la actividad de la empresa “dependen de máis medidas, como fiscais ou facer que a central poida acollerse aos fondos europeos para as comarcas prexudicadas pola transición enerxética”. Además, Puy tendió la mano de la Xunta al Gobierno, siempre con la premisa de que “se trata de aproveitar o investimento para darlle máis tempo a adaptarse á transición ecolóxica de maneira que se garantan os postos de traballo”.