“Estase a traballar na citada ordenanza”. Es la respuesta que el Gobierno local ha dado al BNG tras la pregunta de la concejala Avia Veira sobre los trabajos para dotar a la ciudad de Coruña de una normativa sobre movilidad.
Señalan los nacionalistas que fue el propio Gobierno local el que en la Mesa de Movilidad de enero se marcó el objetivo de elaborar esa ordenanza: “O que nos contesta o Goberno Local é que aínda se está a traballar nesa normativa, como tamén na das terrazas. Pero non concreta prazos, nin para a súa remisión Xunta de Goberno Local nin para o seu debate no Pleno”, afirma Veira.
Esta falta de avances la vincula Avia Veira a la "pésima" gestión del Ayuntamiento en relación a la movilidad. “Cero políticas de aparcadoiros públicos, moitos deles situados nunha especie de limbo local, cero aparcadoiros disuasorios nos bordos da Coruña conectados coas liñas de bus, cero metros de carril bus, cero liñas de bus modificadas, ningún avance sobre a xestión do transporte público urbano a partir de 2024, momento en que conclúe a concesión actual”, explica la edil.
Además, asegura que "non se estendeu a política de elevación dos pasos de peóns para os pór á altura da beirarrúa, a veciñanza demanda o reforzo de moitas liñas de bus, por non falarmos dos problemas para se facer coa Tarxeta Millenium para persoas con dificuldades á hora de se manexar cun teléfono móbil”, a la vez que apuesta por unha política de movilidad que ponga al peatón en el centro y mejore el transporte público cambiando el mapa de líneas, aumentando las frecuencias y ajustando los horarios para adaptarlos a los centros de trabajo.