La Diputación de A Coruña entregó este sábado las 31 distinciones a los ciudadanos y entidades galardonados en 2020 y 2021 en las distintos premios que cada año convoca la entidad a través del Área de Cultura.
En una celebración atípica, en el teatro Colón, el presidente provincial, Valentín González Formoso, se congratuló de poder recuperar esta gala cultural tras dos años de restricciones por la crisis sanitaria del covid-19.
“Na Deputación somos conscientes da importancia estratéxica que ten a industria cultural galega, un sector fundamental para o desenvolvemento social e económico de Galicia e para a proxección exterior do noso país”, intervino Formoso, que recordó que del sector cultural dependen más de 30.000 empleos y que éste representa alrededor del 2% del PIB. “Estamos falando de cifras similares ao do sector da pesca, que entendo que ninguén negará que é fundamental e estratéxico para a economía de Galicia”, continuó e presidente, que no dudó en criticar la escasez de recursos que le destina la Xunta. “Na Deputación da Coruña cremos que a cultura en Galicia conta cun enorme potencial aínda por desenvolver, por iso tratamos de apoiar aos nosos creadores e creadores premiando o seu talento”, sostuvo Valentín González Formoso.
El acto se complementó con una acción colectiva en el escenario, “colocando cada unha delas unha luz para contribuír a iluminar a escenografía que compoñía as letras DACCultura”, y con la composición instalada en el vestíbulo del Colón, realizado con bombillas led y un neón con los Certames DACCultura.