El Ayuntamiento de Curtis celebró la sesión constitutiva de la nueva corporación, e la que tomaron posesión los representantes electos en los comicios del 28-M.
Javier Caínzos, del PP, que revalidó la Alcaldía de Curtis después de que la candidatura popular obtuviese ocho ediles, dos más que los que marca la mayoría absoluta, consolidando al regidor curtiense como uno de los que más mantados acumula en la comarca tras 22 años al frente de la casa consistorial con sede en Teixeiro.
En su discurso, el mandatario destacó que “ser alcalde ou concellleiro é a maior honra que pode ter unha persoa con vocación ao servizo público”, por lo que aseguró sentirse “plenamente orgulloso deste reto” y “enormemente agradecido a tantas e tantas persoas que durante os anos me deron o seu apoio e confianza, compartiron conmigo o traballo a prol da prosperidade e o benestar dos veciños de Curtis. “Porque o Concello constrúese entre todos”, continuó Caínzos.
Además, insistió em que “nos últimos anos xuntos fomos capaces de xerar un novo escenario de dinamización económica, de benestar social e cultural” que, en comseciemcia. “xerou emprego ,riqueza e crecemento. ademais de moita ilusión, o que será fundamental para impulsar os distintos sectores locais”, sostuvo el alcalde de Curtis.
Tras recordar que “o Concello de Curtis é un referente en moitos ámbitos en toda a comunidade”, aseguró que, en estos años, el equipo dirigente demostró “o noso compromiso cos veciños e veciñas de Fisteus, Foxado, Lourdes e Santaia, e cos pobos de Curtis e Teixeiro” y su capacidad para “traballar con responsabilidade”y hacer de la unidad “o noso principal argumento de fortaleza como Concello".