El Ayuntamiento de Oleiros demanda a la Xunta que incremente el número de profesores de apoyo en los colegios Juana de Vega y A Rabadeira, “nos que se produciron recortes respecto ao curso pasado nos mestres de Pedagoxía Terapéutica e Audición e Linguaxe”, aseguran.
Atendiendo a las peticiones de las AMPA de estos centros, el alcalde, Ángel García Seoane, se ha dirigido por escrito a la Consellería de Educación “para que modifique a actual situación”. Alega que el Juana de Vega pasó de 404 alumnos el pasado curso a 417 este, en cambio el cuadro docente de apoyo se redujo de cinco a tres personas. “O Concello tamén reclama a contratación dun profesor para Primaria que aínda non se incorporou, o que está a xerar graves interferencias no funcionamento e organización do centro e un forte malestar na comunidade educativa”.
En el CEIP A Rabadeira la situación es similar, comentan desde Oleiros, ya que se recortó una plaza de profesorado de Audición y Lenguaje, “malia que o alumnado con necesidades especiais aumentou”. “Para unha correcta formación dos nenos con necesidades especiais é preciso que se cumpra coa normativa, o que non está a acontecer neste momento nestes colexios”, indican.