“As últimas analíticas apuntan a que os traballos de desinfección realizados pola concesionaria están a dar os seus froitos e que durante a próxima semana podería cambiar a situación que temos”, confirmó María Barral.
La alcaldesa, que se reunió con responsables técnicos de Saúde Pública, Augas de Galicia y Viaqua para valorar las últimas actuaciones y resultados, destacó “o esforzo que novamente se fixo por parte de Saúde Pública, a empresa e o propio Concello de Betanzos, con xornadas de horas e horas de traballo na procura de solucións e en poñer os medios para que esta situación se corrixa canto antes”, añadió Barral.
Tras el encuentro, la alcaldesa informó que actualmente, según los informes de las analíticas, “o norovirus manténse soamente no depósito de Xanrozo” y está previsto que el lunes se tomen nuevas muestras de confirmación en todo Betanzos.
“No caso de que os resultados obtidos, que se coñecerán a mediados da semana que ven, sexan satisfactorios, levantaríanse as restriccións, excepto nos núcleos que abastece o depósito de Xanrozo, que terían que esperar uns días máis”, detalló la alcaldesa, que confía en que la ciudad pueda recuperar la normalidad el miércoles, “agás nos núcleos que dependen de Xanrozo como A Graña, Guiliade, Piadela, Viladesuso, Castro, Infesta, O Farragoto, Abelares e parte da Condomiña”.
Además, Saúde Pública indicó que en estos días “non se produxo ningún aumento de casos de gastroenterite por encima dos habituais, ao contrario do episodio de xuño”, en que la infección afectó a cientos de vecinos de Betanzos.
Las tres cisternas desplazadas a la ciudad, que renuevan agua cada día y reparten 15.000 litros, continuarán al servicio de la ciudadanía en O Carregal, Bellavista y la plaza de García Irmáns.
De la misma manera, se están llevando garrafas de agua “para cubrir as necesidades de diversos colectivos: os maiores de 75 anos que viven sós; aqueles veciños que teñen problemas de mobilidade e a familias vulnerables”, señalaron también desde el Ayuntamiento de Betanzos.