El Ayuntamiento de Oleiros asegura que el número de viviendas de protección que se van a construir en Perillo, Xaz y Mera ascenderá a 150. Así, de acuerdo con la información aportada por el Gobierno de Ángel García Seoane, a las 54 que se edificarán en suelo municipal –vendido esta semana a la empresa que promoverá las cooperativas– se sumarán otros 100 pisos más en Xaz y en Mera.
“As veciñas e veciños que desexen adquirir un destes piso aínda poden preinscribirse na web municipal (https://www.oleiros.org/coop)”, indicaron los responsables para, a continuación, añadir que “no mes de xullo serán chamados a unha asemblea informativa na que se detallarán os requisitos, prazos, importes...”, detallaron desde Oleiros.
El modelo para la adquisición de estas viviendas será el de la participación en una cooperativa, y la que empresa que compró el suelo se encargará de coordinar el proceso “xa ten neste momento un acordo cunha entidade bancaria para facilitar o crédito ás persoas interesadas en formar parte das cooperativas”, señaló el Gobierno de Seoane.
Esta semana, “o Concello de Oleiros fixo efectiva a venda de 3 parcelas –para 54 destes pisos– por importe total de 1,4 millóns de euros”, y en unos días se formalizará la venta de otra parcela municipal en Mera; mientras que la empresa que formará las cooperativas, adquirirá a una entidad el suelo necesario en Xaz.
“É unha gran noticia para todas aquelas persoas que aspiran a ter unha vivenda, neste momento tan complicado, no que tanto se fala de vivenda e ante o que nin Xunta nin Estado fan nada efectivo por resolver un grave problema a nivel estatal”, comentó Seoane.
El suelo –a excepción de Xaz– se obtuvo de manera gratuita “pola xestión urbanística do concello, que garante un crecemento ordenado e sostible”, con lo que “ademais de promover vivendas a prezos inferiores aos de mercado, obtén recursos” para servicios y obras para Oleiros.