“Esta foi, é e seguirá sendo unha vila segura”, sostuvo Benito Portela antes de anunciar la convocatoria de la Junta Local de Seguridad de Sada para el día 4.
La edil de Seguridade Cidadá, Pilar Taibo, explicó, a solicitud de la oposición, cuál es la actual situación del servicio, con “vinte prazas no cadro de persoal” de las que seis están vacantes, y aclaró que “dos axentes en activo, tres están adscritos a servizos administrativos e urbanismo e outros catro están actualmente de baixa”, expuso Taibo.
“No futuro máis inmediato tres prazas vanse ocupar por axentes que na actualidade rematan as súas prácticas na academia e xa están iniciados os distintos expedientes para cubrir o resto de vacantes”, confirmaron desde Sada.
Además, como parte de los cambios propuestos en la Relación de Postos de Traballo (RPT), los tres vinculados a tareas administrativas y urbanismo “pasarían a formar parte dos axentes de rúa”, a lo que se une la intención de “aprobar un cuadrante rotativo que permita que todos os axentes fagan todas as quendas”, con las revisiones salariales que marca la norma actual y dentro de los límites del Presupuesto de Sada.
También está en curso el proceso para cubrir la plaza de inspector jefe, “obrigatoria por lei e que xa se iniciara hai un ano” y que es “fundamental para o correcto funcionamento do servizo”, recordó la edil de Seguridade.
Con todo, el alcalde advirtió de la especial situación de Galicia, donde “os concellos pequenos somos as academias das grandes cidades, esa é a realidade” dijo Portela.