El Ayuntamiento de Sada reiteró a la Xunta la necesidad de restituir completamente el servicio de autobús en Veigue y Carnoedo. Así se lo trasladó el alcalde, Benito Portela, a la directora xeral de Mobilidade, Judit Fontela, con la que se reunió para abordar la situación “xerada polas modificacións realizadas no transporte público” y trasladar la reivindicación de los vecinos, que pasa por “retrotraer o servizo a como funcionaba antes dos cambios”, expuso el regidor, que agradeció “a predisposición ao diálogo” de Fontela.
Desde la Xunta insistieron en que “a conexión coa Coruña conta con 92 servizos diarios a través dos corredores norte, central e sur”, pero para el Gobierno de Sada “os propios datos da Xunta reflicten que de 14 frecuencias diarias á Coruña pasouse a 11, 5 das cales son baixo a nova modalidade de buses lanzadeira e o resto directas”, de manera que el supuesto refuerzo “fíxose a costa de reducións en Sada”.
A esto se une la sustitución de frecuencias directas por buses lanzadera Sada-Lorbé y Lorbé-A Coruña, cuyo intercambio se hace en A Valexa. “En primeiro lugar, o Concello de Sada ten detectado que, incluso cumprindo os tempos que contemplan Xunta e Alsa, os usuarios agardan un mínimo de dez minutos para continuar o percorrido”, y esto no es viable, pues “provocan que o percorrido ata A Coruña se prolongue ata unha hora e vinte minutos”, añadió Portela.
Sin embargo, la directora xeral aseguró que la reestructuración en el corredor A Coruña-Mera-Sada para incorporar frecuencias y eliminar duplicidades solo supuso cambios en once servicios, todos “en horario de menor afluencia”, y que la lanzadera permite a los vecinos de Carnoedo “conectar coa nova oferta de servizos en Lorbé ou en Sada”.