El multiusos coruñés hará honor a su denominación este fin de semana. En cuestión de horas, el Coliseum pasará de cantar al unísono con Manolo García a hacerlo en apoyo al Leyma Básquet Coruña. Por el medio, un arduo trabajo para cambiar infraestructuras en tiempo récord.
"Hai un equipo de traballo, moi profesionalizado e especializado neste tipo de montaxes e desmontaxes", apunta el concejal de Cultura y Turismo, Gonzalo Castro, en referencia al equipo de cerca de una treintena de personas que cambiará la cara del Coliseum entre la noche del sábado y la tarde del domingo.
Y es que a las 22.00 horas del sábado comenzará la actuación del cantante barcelonés, mientras que el inicio del partido entre el Básquet Coruña y La Laguna Tenerife está previsto para las 17.00 horas del domingo, por lo que la pista deberá estar lista con antelación suficiente para que los equipos hagan sus probaturas y calentamientos previos.
"En canto remate o evento de Manolo García, xa se vai producir a desmontaxe", para dar paso a la colocación "da pista". "Hai un periodo de tempo limitado, pero suficiente", apunta Castro, que asegura que no hace falta irnos a referencias "como o Madison Square Garden, que ten unha media de tres eventos ao día". "Quedándonos máis preto, temos o caso do Wizink Center, onde é moi habitual este tipo de montaxes e demosntaxes", añade.
"Partindo da profesionalidade e da experiencia do equipo que está a traballar nesto, creo que se vai poder montar a pista con tempo suficiente para que os equipos poidan ter un contacto coa pista con antelación suficiente, sobre todo o que vén de fóra", asegura el edil.