El Ayuntamiento de Oleiros modificará el Plan Xeral de Ordenación Municipal (PXOM) para “evitar usos indesexados” en las inmediaciones del arenal de Bastiagueiro. Así lo anunció el Gobierno de Ángel García Seoane que, con estos cambios, trata de completar “a ordenación urbana do entorno da praia e evitar a aparición de usos indesexados como podería ser a construción dunha estación de servizo” en el entorno de la avenida Ernesto ‘Che’ Guevara.
En este sentido, la institución municipal explicó que en este momento está tramitando “unha modificación puntual do PXOM para clasificar como dotacional para equipamentos deportivos ou terciarios o solo sin edificar comprendido entre a avenida (Che Guevara) e a rúa dos Niños”. De esta manera tampoco se podrán construir viviendas y se dará continuidad a los equipamientos deportivos y de ocio que xa existen nas proximidades da praia” de Bastiagueiro.
La instalación de este tipo de servicios en este tramo “suporía a contaminación da praia de Bastiagueiro, que se atopa a unha distancia de cen metros”, pero también un riesgo importante para “as vivendas da rúa dos Niños”, detallaron desde Oleiros.
El Ayuntamiento de Oleiros también confirmó que concurrirá a la próxima convocatoria de fondos europeos para optar a financiacicón para diversas actuaciones “que no seu conxunto suman 16 millóns de euros” y, en concreto, para intervenir en el Mercado Municipal de Perillo y su entorno, el Castelo de Santa Cruz, la fachada marítima de Santa Cristina, la Biblioteca Central Rialeda y el multiusos, ahora en construcción, de Bastiagueiro.
En la última convocatoria, el Ayuntamiento de Oleiros presentó la obra del paseo fluvial de Iñás y Nós, de 3,5 millones de euros, recordaron desde el Gobierno de Seoane. “Esta importante actuación de protección da natureza e fomento da mobilidade sostible cumpría con todos os requisitos para obter financiamento e, de feito, superou a valoración obxectiva, pero foi na parte subxectiva onde foi excluída por cuestións partidistas”, denunciaron también desde Oleiros.